fredag

dagen började med att jag jobbade nere på firman vid 7.
gick hem och kläde på mig och stack till tåget , mamma&lasse hämtade mig i Uppsala
så vi åkte till akademiska, fick som vanligt sitta där 1 timme innan ja fick komma in,
när ja fick komma in fick ja kolla hjärtslag , sen sitta i 10minuter utan kläder och vänta på en läkare, skojigt

när läkaren väl kom så sa han inte så mycke,
dom tänker inte göra någonting åt de , och de tycker ja är dåligt!
så ja blev sur och köpte en salva ..

åkte till elgiganten och hämta ut min kamera .
ja har inte riktigt satt mig in i den ännu, ja ä för kär i min gamla ..

ja va sur och ville shoppa upp iallafall halva lönen,
så de fick bli lite smink , strumpbyxor, klänning, leggings och en mysig stickad tröja :)



nu ska jag ut och köra bil , tänkte köra sabina till steffy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0