fredag

började i skolan vid 9 men missade början av lektionen så vi tjejer
drog en bilrunda med lowe istället.  sen hade vi natur och sen ann-sofie.
totalt värdelösa lektioner,
när jag slutade skolan stack jag och jobbade på firman,
fick även lönepappret idag (Y) går ju bara uppför. de kan man ju gilla!

ikväll blir det kräftor,
sen tänkte jag kanske ta och dricka med mickan,

Men nu ska jag ner och sova i min säng,
fick hem min andra säng igår så nu har ja dubbelsäng "2,30"säng , hihi
kanske slår igång en film, är helt slut ikroppen!

ihelgen blir det jobba (Y)

puss
Kommentarer
Postat av: ann

sv:förlåt för sent svar, fina bilder från Grekland du! Hade ni det KUUUUUUL?:D

2009-08-21 @ 17:43:52
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0