Torsdag



Idag fick jag sova ut , men jag vakna av att sion skällde på över våningen , vet inte varför men han kände väll sig ensam,
men jag lyckades somna om iallafall och gick inte upp fören halv 11  ...
12 åkte vi till Uppsala med barn&fritid 06 & 07 ... 
var på lusthuset och det va trevligt och mycket roligt ..
satt isolen med mina bästa och drack en kaffe ,

vidare hem och käkade lax .
sen hem till madde och pratade lite , <3 bässst ..
va till carran en sväng med och hämtade pengar ,,

Nu är jag hemma, sveriges värsta bilförare är slut så torsdagar är inge roliga längre,
men det får bli halv åtta hos mig . 
det är inside man ikväll med som jag tänkte titta på.
sen blir det till att sova , börjar 07.30 imorgon för att ha lite teori vilket behövs ,
sen runt 12-1 tiden åker jag och Lovisa in till stan ..

Puss och hej!
Jag och Lovisa i bollhavet :)

Jag körde Linnéa till lusthuset idag , gick kanon.

Lånade även mysiga tofflor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0