Tisdag


Haft den första dagen idag på fyrishov där jag ska ha min APU nu vecka 16-20  .
va rätt så kul faktist , hade 2 simundervisningar sen "badvakt" och gick runt och små städa överallt ..
kommer jobba från 09.00 - 16.00  eller till 15.00 inte riktigt bestämt än , men väldigt roligt folk där må ja säga!
så man har inte precis tråkigt med dom,

Madde satts igång idag med, ja går bara hemma i stora förväntningar om lite information om allt är bra och va de är för kön på bebisen :) ja längtar tills jag får träffa lill bebis. <3

Nu ska jag titta på andra avenyn är för trött för att se de klockan 9. eftersom man kommer hem kvart i 6 nu på kvällen.
ska duscha sen , sen blir det nog bara tv ..

Martina har åkt till österike idag , och pappsen åker imorgon till italien !

hade bra och madde all lycka till dig gumman<3

Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0