Onsdag

och så va ännu en dag avklarad ..
har vart skapligt kul idag på fyrishov ...
först när vi kom hade Moa simundervisning,  efter det hade vi båda en tillsammans.
efter lunch hade vi inga simundervisningar mer så vi började att spola av och skrubba äventyrs bassängen, mindre kul.
sen var det träning fys i bassängen .  vi skulle simma ner på botten och skrubba bort allt grönt ,  sen körde vi rugby under vatten :)  , sen var de dags att va badvakt igen sen fick vi åka hem..

När jag kom hem hade sabina fixat Tacos , Maffe kom hem idag från österrike :)
kvällen blir lugn , hade tänk tittat på ett avsnitt från "det okända" , sen är det "Rent hus" ¨på tv..
sen blir det sängen, för jag försov mig imorse vakna av panik halv 8 och bussen går fem i.

Tack för mig.


Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0