Onsdag



Vaknade runt 9tiden idag av att pappsen ringde.
han erbjöd mig jobb med, men hans betalning kan ju kasta sig iån! haha..
Ne men ja ska fundera på de du ,  Imorgon har jag tid klockan 1 , men för vad? : O
sen ska jag fixa lite pressenter till mina syskon här i Tierp ,
Funderar på att fixa pengarna på banken och sen dra in till stockholm antingen pådagen på torsdag o sova hos jessica , eller så åker jag in tidigt på fredagen ,
på lördag är det Linnéas 18års kalas , det ska bli bajs nice! Men vad ska man köpa?

Nåval är helt täppt inäsan och kan knappt andas, mindre bra
inte precis det bästa vädret ute heller , kallt&grått ,

Nej frukost tack, Puss!

Bästa party musik
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0