Måndag




ännu en dag avklarad , det närmar sig torsdag :)
jag har haft praiktik idag som alltid sen hem och åt grillat med familjen och hydling och såklart kristoffer, mys
stack vidare till caroline och va med henne, hämta löshår hos jempa, fick låna av anna , tack gumman!
cykla hem till madde en sväng med, men robin sov =(  men han är söt endå :)

åkte hem till caroline igen , mickan kom oxå hon har ju vart och tatuera sig , as snygg lill slynan (:
nu är jag hemma igen och ligger isängen ,  imorgon blir jag kvar i Uppsala så ja kommer hem på Onsdag efter praktiken.  ska sova i luthagen hos hydling med Moa.  blir nog en sväng på stan imorgon skulle jag tro.

nej nu måste jag slå igen här.


Puss .
Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan! jag undrar villken sida du har din blogg på?

2009-04-29 @ 15:36:28
Postat av: johanna

www.blogg.se :)

2009-04-29 @ 17:43:57
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0