Måndag



Ja de finns väl inte så mycket att berätta , ni flesta vet ju säkert vart ja håller hus om dagarna nu.
Om du är ny så kan jag ju meddela att jag är på fyrishov som simskolelärare & Badvakt ..
slutar runt 4 tiden , tränar 1 timme o drar relax avdelningen med bubbel pool.  man kan inte må bättre efter en svettig träning på löpband osv .. 

blir rätt sena dagar , åker 07.55 är hemma 19.40 ..
bara komma hem göra matlåda och kolla igenom på datan och sen sova igen , 
sen börjar det om .. Men jag ska inte klaga ...  tiden går fort och man har roligt med :)

Efter allt på fyrishov kunde ja inte hålla mig längre så när ja va i tierp gick jag hem till madde och träffade dom och lille robin :) han var så söt så man skulle kunna , ja jag vet inte vad :)  Inga-lill och piss myran anna va där ( : 
vi tittade på färjan , va de någon som såg det ? 
haha , va nog de roligaste avsnittet . (Y)

nej nu lär jag knoppa, ska upp imorgon .

suger med bilder nu ja vet, men har ingen laddare till kameran :| 

Puss & godnatt
/ Anna & Robin : ) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig bild!!!:/

2009-04-20 @ 22:50:22
Postat av: joppis

jaaaaaa:D <3

2009-04-20 @ 22:52:19
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0