fredags kvällen.



efter grillningen hemma så tog jag en lång promenad , va faktist ganska skönt
mitt humör när ja kom hem från skolan va ju inte så bra , vet inte va de är men ja är trött och allmänt känslig bara..
gick och funderade på hur mitt liv kommer att se ut om några år, min tanke va väl min dröm , men man ska aldrig säga aldrig ,  jag har alltid tänk mig ett litet rött hus med vita knutar , ett pytte litet men endå lagom för mig ,
och inreda det snyggt , mycket stil rent och fräscht  ,  men man lär väl aldrig komma upp i den summan :) om man ska ha det,   då lär man ju ha karl ? finns inga sånna heller , antingen är dom upptagna eller fulla med skit (:  ääh nu kanske ja va lite hård , finns säkert någon filf ;D hahaha..

justja , kom ju precis in har vart ute och spela kubb med mamma hydling sabina & Pelin :D
jag & hydling drog in stor segern .  min kväll vart kanske inte så tråkig,  mysigt att umgås med sig själv , eller vänta umgås man då? ää och med sin familj såklart ..   kan va kul de med !

Imorgon blir det en runda igen , hydling va sugen på att ta en sväng
annars går ja själv,  känner att ja vill sova ut imorgon , med tanke på min vecka den har varit ganska tuff och det återgår ja till igen på Måndag ,  men har blivit erbjuden hydlings lägenhet i Uppsala, kan väl va ganska okej ..
men ja är nog en hemma människa mest , så heh åker säkert hem ^^

Nej nu lär jag dra mig upp och ta en morot sen ska jag ner hit till mig igen och läsa
"Bakom stängda dörrar"   ..  de trodde ni inte va ? att jag kunde sitta hemma en fredag kväll med familjen och sen gå och läsa en bok ? ..  ärligt talat så orkar ja inte dricka, visst det är kul , men som sagt det är inte ofta det är nå "stort" ...
bara sitter oftast och chill dricker med vänner, visst det är trevligt och kul ,  men mer nytt folk och mer spänning :)

20 juli , koooom! haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0