Fredags kväll




Efter skolan tog jag mig en bit mat och sen gick o lag mig, somnade i ungefär 3timmar.
helt underbart måste jag säga ..
När jag vaknat kom mickan hit så vi stack till affären och köpte hårfärg och förbi caroline en sväng.
åkte hem och färgade kikade igenom bloggar och musik.
de närmade sig 20.00 då Talang började.
Håret blev delvis bra, men som sagt de är lite orange, jag FÖRSTÅR inte att jag orkar hålla på.
jag vet att det blir såhär. varför fortsätter jag ?
Nej imorgon ska jag färga det brunt, heh sen in till Gävle .

Nu ska jag lägga mig och läsa boken " Bakom stänga dörrar" helt fast i boken.
godnatt sov gott!

Kommentarer
Postat av: madde

den boken är jätte bra.. saknar dej.. puss<3

2009-04-25 @ 09:31:58
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Joppis

svar madde : Saknar dig med <3 puss

2009-04-25 @ 09:45:16
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0