Rajjtan tajjtan ;D




Hallå alla !
Gick upp med ett surt ansikte imorse för sören va på mig hela morgonen , eftersom jag passa på att sova i mammas dunder sköna säng eftersom hon va hos Eric !
Gick och jobbade , snabbt hem på med smink o mössan ! sen tralla iväg o mötte upp lowe ,  eller hon hämta upp mig på vägen ,  så vi gick till skolan o hade Nationella prov i engelska , hmm ! Gick inte så bra , man skulle tydligen skriva om 2 filmer , en man tyckte om och en man inte tyckte om , o jag skrev bara om en jag tyckte om ..  
men alla gör sina misstag , sorry!

Nu sitter jag hemma hos carro eftersom vi har hål timme från 11.25 - 14.25  suck !
Vi har teori och ska ha en försäkrings bolags gubbe som ska stå och snacka till 16.(!?)
Hem fort i regnet och kanske ta o sova en snutt , blir nog inte så iallafall !  Oj nu vart jag sugen på tacos måste messa mamma o säga att vi ska äta det idag , gud så gott!  Senare tror jag att vi tjejer ska dricka lite alkohol och ha kul ! Kanske lite grabbar vore inte helt fel , jag vill träffa Filip ! Tråkigt nog bor han i Knivsta :/
 Men jag tror jag åker o träffar han nästa vecka , när han hämtat hem sin bil ...   så får han komma in till Stan :)

Jag hoppas såklart på lite bilder från kvällen som jag kan ladda upp!
Nej ha det bra nu ska jag ut en sväng (:  

Puss sålänge! absolut moa du är hetast
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0