bak kalas

gud så skönt det var med sovmorgon till klockan 8! like that ....
Jobbade och stack o drog upp lowe på stationen och sen iväg till skolan .

Jag&Lovisa har kommit på en lysande idé att göra på kommunikation's lektionerna.
synd så kan ja inte skriva det här , eftersom det inte får komma ut!

skulle följa med Linus till tandläkarn idag , Men jag stack hem till carro med henne o lowe.
vi bakade o flotta oss, buhu!  skratta har vi nog gjort mest idag tillsammans , nå grymt kul iskolan när vi hade krig med snön! jag & lowe satt inlåsta på toaletten o svettades ihjäl , heheh

jag är sjukt trött men klockan är bara 18.08 men det gör inget ska duscha nu och sen krypa ner isängen till en film
För imorgon är det nya andetag , på kvällen åker ja och Lowe in till stan för att gå på bio . mysmys

Men nu lär jag dra mig vidare du . Puss påre
Jag älskar dig mickis. ( Hjärta )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0