a red rose

Tjohejsan idag är det lördag .. 

Igår dog en person iTierp av x-2000 i Tierp . Alla tåg inställda ,
så vi fick gratis driekt buss till Uppsala igår va nog lika skönt att dra en buss tur till Muppsala ,
Jag menar det och jag ska ALDRIG köpa höga skor , det kändes som jag gick på tå och fick massa stora blåsor under fötterna och kunde knappt gå ,  Så jag fick ha lowe som stöd ,

Träffase söt sanna & Néa på Bion :)   , Kommer sakna sanna-panna när hon åker till Thailand ikväll :/ Lyllo
Träffade även Filip & hans kompisar utanför bion , Trevligt !:)

Bion va seg startad som alltid , Men filmen var helt okej , ärligt talat så va de nog en film jag skulle bara kunna ladda hem ist för att slösa på bio , men det var endå trevligt att vara med lowe en kväll med . Tack sweet<3

Missade nästan upptåget hem och tåget va inte glad på oss som sprang under bomarna och spåret .
Men tur nog va hon snäll o släppte på oss     ( Tåget stog på fel spår dessutom )  -

Jesper & Danne var oxå med där på tåg resan hem + deras kompis (!?)
Trevlig att träffa dom igen , va dess värre länge sen ,   

Kom hem o bara slängde av mig skorna och grina nästan av frihet !
Lag mig på soffan och tittade på en film som började ,  Jag va så trött så jag kommer knappt ihåg hur jag kom ner o lag mig i min säng .    


----

Idag ska jag ta o vara med madde och inskaffa mig en mysig kväll .
Blir dansbands-kampen och  svensson svensson , sen blir det beck-kartellen

så ser nog min dag/kväll ut !  Btw Grattis fia på 20årsdagen :)

slow down cowboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0