Saw5





Hans budksap är rättfärdigt.Hans kärlek är evig. Hans gåva är livet. Med alla döda och ruttnande i sina gravar är det upp till utredaren Hoffman att ta över Jigsaws mordlystna traditioner. När Hoffman inser att hans identitet kan komma att avslöjas måste han ta till all sin kunskap och slughet som polis för att spåra upp allt och alla som kan avslöja honom Leken med döden får en ny skepnad och gränserna tänjs ut ytterligare


Städat och gjort julmys på mitt rum nu. jag trivs där nere nu!
Har även fixat mitt ljud system , så nu blir inte mamma glad om dagarna , få höra henne nu ett antal gånger.
har även städat förråd och martinas garderob . rensa med sabbe i hennes garderob med. Men hon vägra ju kasta kläder .   så medans så gjorde jag iordning fika , glada syskon man har? Not , 

Har kollat på Saw5 nu , svårt att fatta riktigt ibörjan men sen kom jag igång .
den var bra , du borde se den om du inte gjort det ! Men kom ihåg du måste sätt 1-4 först !

Nu ska jag ner och mysa imitt rum. grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0