ensam hemma kväll.

  • 23.41

Nu är snart beck slut .
har vart ut på promenad med sion. Nu ska vi snart snutta kudde efter beck om det inte dyker upp nått bra på tv.
hoppas jag somnar på soffan utan att nån väcker mig.  
Pussen/Godnatt




har vart hemma själv nu ett bra tag , verkar som att jag kommer bli det ett tag till.
har kollat på filmen som jag bloggade tidigare , nå fruktansvärt bra film! på slutet var det mycket tårar .
va nyss ut och gick , kom på att jag kunde gå till hemköp och köpa gott!

Nu är det dansband's kampen som gäller.
svensson svenssom , ett tag ska jag kolla på beck. sen är det dagissnuten!
trevlig kväll fan!




You better watch out
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town

He's making a list
He's checking it twice
Gonna find out who's naughty and nice
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

He sees when you are sleeping
He knows when you're awake
He knows if you been bad or good
So be good for goodness sake

You better watch out
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town

I guess in girl and boy land
We’ll have a jubilee
We’re gunna build a toy land
All around the Christmas tree

You better watch out
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0