Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma allt.
mötte upp moa o sanna inne i stan i stockholm idag.
vi gick omkring i alla affärer och titta .
jag hitta en jacka och ett linne sen säket nått mera, 

sen gick vi och käkade bufe på en thailänsk resturang , gud så gott!
smaskig efter rätt med friterade bananer och glass och massa mums.
gick vidare till pendeln och skulle hem , försenat!  hoppade på upptåget o hoppa av i knivsta och vänta på det andra som gick till Tierp. medans vi vänta roade vi oss med att springa omkring dra historer o snacka skit , justia sanna skulle byta bh med men det gick ju inte så bra (Y)

Väl hemma , dragit i mig potatisgratäng o lite kyckling , mums.
ikväll vill jag Öla , men happ ! taggat gäng med dricka not!
så det kanske blir någon film, sabina fyller ju 19 imorgon så hon har alla brudar här nu.

nej nu ska jag lägga mej vid tv:n  , Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0