ziperall.

idag har jag och Lovisa hängt hela dagen i min säng och vid matbordet till en god middag.
ätit godis & kolla på skräckfilm och suttit och prata massa strunt. Just nu internetshoppar jag men de går inte så bra för när jag väl lagt sakerna i varukorgen raderar jag och klickar bort sidan och går in på nästa och gör om samma sak igen,tror ja känner lite som jennifer,bara måste! men jag klickar bort medans hon klickar hem :).

Nu svider de i ögonen så jag funderar på att lägga mig ner för att glo på en film och sova för imorgon ska jag,inte göra någonting! eller ja,jag ska umgås med Tobias på kvällskvisten , de är väl de enda!
Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha! ruset i kroppen av att internetshoppa är det bästa nånsin!

2011-08-22 @ 23:10:57
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/
Postat av: jennifer

sängkläder är bra! kan ha slinkit ner nåt plagg också, hehe :)

2011-08-22 @ 23:28:45
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0