, Onsdag

jag är tillbaka, ibland har man bara inte tid att blogga. vädret får en att dra sig från datan mer och mer.
Idag på min lediga dag tog jag mig i kragen och drog mig till skolan för en muntlig redovisning. För två lärare jag aldrig pratat med förr. Mitt tal va tydligen så rörande så ja fick en lärare att börja gråta så hon va tvungen att lämna klassrummet. (haha) - Jag gjorde ett hyllningstal till ett bröllop.

Det börjar rulla in mot sitt slut nu. 2dagar kvar den här veckan! allt ska in och jag har inte mycket kvar nu.men jag har en del att göra endå. jag får jobba på hela kvällen och natten. för klockan 12 drar jag in med Linnéa till Uppsala för att shoppa lite.

vi ses & hörs


5 skoldagar kvar. endast fika avslutningslunch och betygssnack kvar. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0