21.30

sitter i soffan nu har precis ätit glass med kakor i. är nog den godaste glassen jag ätit!¨
TYVÄR har inte skrutt tierp den glassen . buhu

well , idag har vi varit i kista och kollat i affärer och ätit på donken.
kom hem och åt godis och lyssnade på musik sen kollade jag på film.
började just en film på tv "bara en dag" som jag får roa mig med.

hatar att inte ha sladden med mig hit för jag vill lägga in bilder.
men det kommer väl rader av bilder på söndag när jag kommer hem.

nej den här filmen kan ja inte se, jag lär leta upp nå nytt!


känns iallafall underbart skönt att vara här hos syster.
lugn och ro är det väl inte eftersom hon har barn som leker runt överallt och ingenstans :)
men dom är bara gulliga,
jag behövde det hära , att komma bort! har knappt haft kontakt med någon alls i tierp
lite hemlängtan har man ju, att komma en och sion hoppar upp och viftar på svansen och är glad att se en.
eller en mamma man bara sitter och kall pratar med om allt och lite till,
kanske bara nörda sig med sina syskon eller små tjaffsa lite , haha låter som jag vart borta i flera månader.
men jag är ensam vad mer kan man göra än att sakna riktigt sällskap?
... när ja kommer hem så ska jag kolla om madde har tid så ja kan pussa på robin lite och prata med henne ,


nej tillbaka till tv , puss
Kommentarer
Postat av: madde

vi har alltid til för dig gumman <3 puss

2009-05-23 @ 08:44:30
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 08:49:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: joppis

svar madde:va gulligt :) då hör ja av mig när ja är på hemmaplan :) pusspuss<3<3

2009-05-23 @ 09:49:18
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-23 @ 09:54:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0