Kaffe&tvättstuga

Dricker kaffe och väntar på Sabina, har sista tvätten nu i torktummlaren som snart är klar! Solen kom fram så man kanske ska gå ut en sväng när jag är klar.. Förra veckan va en sån där bra vecka då jag kunde le redan klockan 6 på morgonen och va nöjd hela dagen men den här veckan är ju bara kass och skapar bara en massa problem .. Dock började veckan inte så bra då de vart totalstopp i badkaret och hyresvärden inte svarar sånt gör mig galen men igår fick jag fart på rören själv och de är ju typiskt de att man ska behöva göra allt själv.. Näää nu ska jag sörpla i ma kaffet och sätta mig ute! Veckan kan ju sluta bra då jag har lite inplanterat i helgen, Mina små söta systerbarn från stokcholm kommer hit & stannar i en hel vecka då Jessica drar till utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0