Lördagkväll.

lyckades inte somna på dagen så jag undrar ja hur många gånger jag kommer sitta och gäspa inatt.
känns iallafall sådär att vara tillbaka,jag hade ju inte tackat nej till nån vecka till i utlandet men de är väl såhär de är,tillbaka till verkligheten & man är väl snart tillbaka igen. Jag hade iallafall en kanon vecka i Turkiet med mamma,vi solade & badade hela dagarna, vi hade mellan 40 till 45 grader varje dag och ca 35 grader i havet,varmt & skönt.. På kvällarna åt vi bara god mat & kollade runt i stan några kvällar!
 
Om 13 dagar flyttar jag till min nya lägenhet & jag har nu valt ut en liten bebis som kommer att få flytta in hos mig då hon är redo att lämna sin mamma, om ca 7 eller 8 veckor! annars händer det väl inte sådär jätte mycket, mycket jobb framför mig och flytt.. sen jag kom hem från turkiet har jag bara varit med mina kära vänner och kramat om dom.
 
 
Nu tänkte jag återgå till jobb.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0