19 september 2011


Bjuder på en bild på Mig Malin & Mandy från i lördags då vi firade Mandys födelsedag,Riktigt lyckad kväll och de tyckte ju Mandy med som vakna upp i nå barnrum i en säng som va en bil? ja jag vet inte riktigt va hon själv tänkte när hon burra ner sig där.hah! Söndagen jobbade jag hela dagen lång och när jag kom hem så va Mandy kvar här så hon sover över igen & när vi vakna imorse spöregna de ute så vi passa på att städa lite och titta på film innan hon knalla hem,då kom Mickan över på en kaffe..

Snart är det Idol och sen blir det sängen för jag är trött fortfarande sen helgens jobb och födelsedagskalas.
är ledig måndag,Tisdag sen på Onsdag är det dags att titta på en lägenhet sen iväg på 11timmars jobb,gött
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul at du skrev en bil Då vet man ju vem det är hon sov hos. Hahahahaha

2011-09-19 @ 22:28:53
Postat av: Mandy

Nu var det ju så att vi drev skämtet så långt mest för att det var ironiskt att jag vakna i ett pojkrum. Sängen var inte en bil. Synd de, då hade jag kanske fått mig en åktur.

HAHA burra ner mig. Det var så mysigt sååå

2011-09-19 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0