väldigt upprörd.

börjar bli väldigt upprörd på folk utifrån och i min närhet,jag själv är inte guds bästa barn men jag kan iallafall försöka. Vi kan ju börja med utifrån då jag fick se en sån hemsk bild på en staffhund som fick mig att gråta och vilja springa och spy,den va så pass misshandlad och skadad att den knappt kunde sitta upp,varför gör man så? är det kul att sparka på någon som ligger? är det kul att se någon skadas så pass hårt att den inte kan resa sig? jag fattar inte,jag kommer aldrig att förstå hur en människa tänker när den skadar en annan så mycket,nä jag förstår inte och de gör mig väldigt förvirrad och arg,jag är så arg just nu så jag vet inte vad.
punkt två tänker jag inte gå in på,de gör mig minst lika arg. jag ville bara avreagera mig lite och bloggen stod närmast,och jag tänkte att man kanske kunde få lite medlidande från första punkten!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Människor som agerar på det viset, bör du inte lägga energi på! Det är dom inte värda! Händer det upprepade gånger (det lät som om det var ett mms), så polisanmäl.

2011-10-28 @ 07:06:29
Postat av: linn

Jag håller med om vartenda ord!

2011-10-28 @ 11:22:09
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0