en dag i uppsala.


Klockan ett tog jag tåget in till Uppsala för att möta upp mamma & shoppa lite till lägenheten.
fick med mig rätt behövliga saker hem,vi tog sen en varsin pizza från Ali's nya resturang i Luthagen,förjävla go var den! Möttes av en mindre rolig sak hemma i Tierp, Nån liten jävla ouppfostrad H--unge har sparkat sönder och förstört hjulen på min cykel.Varför gör man nå sånt?är det kul de eller att stå och sparka på en cykel? ää ja blir bara så jävla förbannad och kan bara inte förstå VARFÖR?. Aja början av dagen va iallafall bra med min mamma. Nu ska jag ta & kolla på Gustafsson tre trappor upp, & imorgon jobbar jag på ett nytt ställe,spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0