.

Känner mig inte ett dugg sugen på att blogga efter alla elaka kommentarer men bloggen är ju till för att få skriva av sig lite så jag tänker inte sluta för att någon/NÅGRA stör sig på mig,till dig vill jag bara säga fuck you & sköt ditt eget...


Idag har jag jobbat i vanlig ordning och tänkte dock inte ta på mig nå jobb ihelgen då jag har lite smått planerat,På fredag ska jag äta en god middag tillsammans med mina underbara vänner Mickis & Jannice,jannice bor just nu i Norge så henne ser man inte till så ofta så det ska bli rikigt kul att se henne och höra hur hon har det. Och på lördag tänkte jag festa till de lite med Lovisa!


Håller just nu på och tvättar och ska sen ta ut hundarna med Lovisa så dom får springa av sig lite sen ska vi hem och mysa bebis.
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för jävla as som läser din blogg joppis?:)

2011-11-08 @ 15:54:55
Postat av: sabina

om du tror att det är jag som kommenterat IGEN kan du hoppa och skita. jag har redan sagt mitt. surtant!

2011-11-08 @ 21:08:21
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: J

Bra poppis! Skulle allt vilja se fejjorna på de fula fanskap som har noll uppfostran. Om jag var deras mamma så skulle jag skämmas över att totalt ha misslyckats med mina barn.

2011-11-13 @ 23:58:08
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0