full fart!

håller på och storstääädar hela mitt rum för fullt,synd bara på att lillmyran har snott min tvbänk så de ser ju för täskigt ut endå,men städat är det iallafall och bytt sängkläder och tvättar för fullt!

Mickan kommer väl hit om ett tag så vi ska bara ta de lugnt på varsin sida av soffan eller i köket med en kopp kaffe och yatzy,tröttnar man aldrig?.. synd bara att skiten är slut o desperat som man är gör man egna.

Känns som att jag vill göra om här inne, en fondvägg kanske? kan aldrig bestämma mig men man kanske inte ska göra om allt för mycke för man kommer ju endå inte bo i de här skithålet hela livet,

Nej nu ska jag hänga tvätt,kolla över va de blir för middag och sedan vänta in jäntan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0