en helg fylld av fest

Fredag-Födelsedagskalas för Mickan & heartbreak fylld av dans,skratt och champagne.
Lördag- Drack mig full med en gammal polare,drack vin på altan,va ut till Mandy och sen hamna vi på tattar stället i Tierp.

Idag söndag - Vaknar upp med nån snygg jävel bredvid mig och sen slänger ihop lite kaffe för att vakna till liv,några parti yatzy sen taggar till för en dag i Uppsala på Bandyfinalen, Jag hade kul trotts min bakfylla och vi hade kanon väder,solen stekte rakt i ansiktet och alla vråla o hejja på sina lag! Sandviken vann med 6-5 mot Bollnäs,en riktigt bra match!


Här har ni en bild från idag på Mig och Mickan!♥




Just nu ligger jag och mickan i varsin soffa med en varsin skål med chips och dipp,tittat på solsidan och nu blir de Big brother :) och sen ska vi krypa ner och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0