Bakfull och jävlig!

hade svin kul igår hemma hos floodan,va lite segt ibörjan men sen när Mandy rulla in så vart de full fart,precis som de ska vara, blev ingen outfit bild igår ( glömde ta ) men jag körde på mina nya kläder ,och jag råkade förstöra 2 nya linnen med som ja köpte igår,dom är full med röda fläckar från bacardi vattenmelon,smart tjej sådär!

Kom iallafall hem runt halv 8 då jag och mandy bestämde oss för att avsluta festen och sova istället,jag va ju lagom runt om fötterna då de börja svida i ögonen och jag kunde knappt se ett skit,haha!

Idag har jag bara degat i sängen,handlat och laga mat & ikväll tänkte jag köra hemmakväll med Sabina framför en film med massa onyttigheter!

Nääni nu ska jag hänga upp tvätten och se om fläckarna gått bort, hooooppppas!
Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha.

"Kom iallafall hem runt halv 8 då jag och mandy bestämde oss för att avsluta festen "

Ingen kan som vi :)

2011-03-27 @ 11:42:35
URL: http://menvatusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0