, 8 Mars 2011

Inatt spelade jag yatzy & vaknade av att jobbet ringde, med glädje skuttade jag iväg och arbetade halv 9 till 4, Imorgon börjar jag klockan åtta och de känns bra att dom ringer och vill ha mig.hih! Jag jobbar mer än gärna för jag är trött på att sitta hemma och ruttna :)


Just nu ligger jag trött i soffan och väntar in big brother sen ska jag krypa ner isängen och sova med faith för imorgon ringer klockan 05.30! nattinatti hörrni




hihi bilden fick bli upp & ner, om en månad är det exakt 1 år sen jag satt ute med mina klass kompisar och grillade och hade en helt underbar måndag i vårsolen..  
Kommentarer
Postat av: linni

är de fint väder om en månad lär vi ju köra en repris?

2011-03-08 @ 22:13:01
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0