18 mars 2011

Jag kom precis hem ifrån att ha varit på Ica och handlat och sen kramats med farbror på resturangen,va så kul att se honom och se att han mår så bra efter allt. Och ensak jag blir så förbannad på folk när man handlat dom står o korsar alla gångar med sina kundvagnar och pratar,ser dom inte att jag vill förbi? gamlingar som pratar om trav,folköl o knäckebröd,jatack vi vet va ni gör när ni är hemma de är ingen nyhet, blir bara så arg över att dom inte SER en och fortsätter prata o inte flyttar på sig,eller ser en och tycker att man ska gå en annan väg,blää-


aja,ska strax gå ner till firman och städa sen ska jag börja göra iordning mat och förbi resturangen igen för att ta en kopp kaffe innan jag slänger mig i duschen och gör mig fin för att åka på kalas i Månkarbo hemma hos Mickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0