, Riven kaffe på ballen

Vaknade av att faith ville gå ut så de va bara kliva upp,satte på kaffe eftersom solen skiner idag!
har ätit frukost och sen satte jag mig ute ett tag och drack en riven kaffe,perfekt kok! inte sådär blaskigt så man kan vattna blommorna med de!

De fick bli Änglagård 2 igår och Date night eftersom the bounty hunter inte riktigt ville fungera.
jag sökte även jobb i stockholm igår ,ett nattjobb på ett hotell 7dagar iveckan sen ledig 7dagar! tyckte de lät perfekt så jag slängde iväg mitt CV+personligtbrev. Tänkte sätta igång och bläddra igenom lite andra jobb nu med och skicka iväg CV, Men först ska jag njuta av mitt kaffe och sätta mig ute ensväng igen! så jävla skönt väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0