, Måndag

de känns bara inte som måndag idag,tycker att de känns mer som söndag varför vet jag inte.
inatt somnade jag inte fören efter tre låg och vred och vände på mig och inbillade mig en massa ljud vilket jag inte borde eftersom jag sov ensam hemma och de gör mig skit skrajj,för jag vet inte hur faith skulle reagera om det skulle komma någon,sion skulle ju skälla tills han tappade andan,men nu va inte sion hemma så de va extra läskigt.

Ännu en värdelös dag,borde fortsätta tvätta så jag får de klart,och bädda rent i mammas säng och städa martinas garderob,ja de hör lixom till i mitt liv att sköta om min "stora syster" hon är ju trotts allt 20-40 minuter äldre?
sen så gör min mamma ganska mycket för oss så varför skulle inte jag kunna göra något för henne?de hör till för mig,

sen så är martina så bortskämd redan så det spelar ingen roll om jag hotar henne med att jag inte tänker tvätta eller laga mat åt henne de hör till i min vardag att göra de åt henne fast jag borde ta med henne ner till tvättstugan och visa hur man gör,men varför ska jag göra de när jag lika bra kan göra de så sker de inga problem? hon skulle ju kunna slänga i svart och vitt tillsammans eller sin favorit tröja som är vit med en röd tröja,hon skulle ju bli så förbannad så hon skulle aldrig mer tvätta längre och endå be mig göra de,så istället så sköter jag de så blir de inga problem! Men hon är ju duktig på annat istället,tex hon kan ta fram dammsugaren och städa lite ibland,ja men de är väl bra? haha.

.. dags att klä på sig och sätta igång för jag tror faktist jag ska över till Fia idag igen sen så de här har inte jag tid med nu, så vi hörs och ha en trevlig dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0