, hip hip hora

igår kväll låg jag och skrattade ihjäl mig för mig själv till filmen "the hangover" förstå och ha en sån jävla baksmälla och vakna upp utan en tand? eller ha höns och en tiger i badrummet? haha.. herregud!

idag har jag städat undan lite,tvättat och vart & jobbat.
är riktigt sugen på krogen ikväll men alla är ju panka som kyrkråtter eller helt enkelt inte klarar av att gå ut på krogen utan att starta krig! så jag får bli hemma ikväll och ruttna mig igenom kvällen,men jag har ju mina sötgrisar att mysa med så helt värdelöst är de ju inte.  Kanske drar iväg och äter lite mat senare med Maffe, Imorgon ska jag till Uppsala på en tre rätters middag! inte så tokigt.


Nej nu ska jag se "hip hip hora" älskar gamla/nya svenska ungdomsfilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0