, gääävle

Igår kväll kom Jennifer hit,vi tittade på film och bara myste.. tanken va att vi skulle slå igång titanic men de blev aldrig av för klockan vart runt halv 2 och titanic är 3timmar så vi skippade de och hoppade ner isängen istället.


de är snart dags att åka till gävle för att umgås med min underbara ,
de blir först stan sen en bit mat som ska med upp till lägenheten , känner på mig att de kommer bli en riktigt mysig kväll och eftersom jag älskar att mysa så blir det en hel del mys till massa filmer också..

... annars idag har de inte hänt ett jävla skit,jag måste ta tag i en massa saker! kan nån sparka mig i röven?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-04 @ 05:44:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0