, Fredag

sitter och gäspar för mig själv ,inatt somnade jag inte fören runt 3tiden jag låg och bläddra igenom gamla bilder som leder till gamla minnen som sedan leder till massa tårar.. när jag sagt åt mig själv att de får vara bra så torkade jag tårarna och slog igång en film och när jag fick se att min babe va med i den vart jag på bättre humör igen ( fifty cent) .. jag säger som Maria montazami - Mums!



har precis varit på hemköp och handlat hem lite tacosaker så ikväll kör vi på Tacos och tar oss några järn,jag & mina kära!
.. och juste jag och martina har haft städ-dag så nu är det rent och snyggt igen,men som sagt att städa med martina är inte de lättaste,jag bryter ihop och blir som hitler emot henne! för hon ska ständigt ÄNDRA på saker och FLYTTA på saker hela tiden, blir galen på henne så de slutar alltid med att vi står och skriker på varandra sen återgår till de vi har sagt åt varandra att göra , bra teamwooooork?


medans vi städar ligger hundarna i varsin soffa och sover..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0