, Onsdag

Dagen började med att jag skulle kliva upp för att dra på ett gympass men icke,Först kom Mandy sen ramla Mickan & Jennifer in, Kaffe vart de och en massa prat,efter alla dragit åt sina håll vart de jag&mickan kvar så jag fixade hennes naglar,satte fast ett par snygga lösnaglar och målade dom rosa/lila med några snygga blommor! riktigt snyggt,så jag passade på att göra om mina egna med,rätt okej,slänger upp en bild imorgon!


Jag&mickan har mest degat hela dagen med yatzy ,matlagning och tittat på småstadsliv och skrattat ihjäl oss.
tycker om den kvinnan riktigt mycke ja de skaru veta din gamla käpphäst!


Nu sitter jag vid köksbordet med miah och syskonen,färgar hår och nagelfix!
själv så väntar jag ett tag mer kan jag tyvär inte meddela er! nej nu ska jag umgås sen dusch och fiiiilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0