, klockan är efter tolv

fullt hus igen här hemma,dåligt humör har jag varit på med mickan gjorde mig glad såhär till sängdags med sina kärleks förklaringar och planeringar till sommaren,big love too you my friend
ingen semla vart de,inge gott alls, men så kan de vara.. Har hängt med Lovisa en stund idag med vi gick och handlade sen myste jag med lilla saga♥ hon är ju för go.

Imorgon ska jag mysa med mickan till kvällningen med god mat och någon film sen ska hon natta över med mig,älskar sällskapet! Just nu har jag Jamie & Faith här i sängen men båda sover så jag tänkte slå igång en film " The time traveles wife" den som inte sett den MÅSTE se den.

Kommentarer
Postat av: mickan

All my love toooo you!

2011-02-23 @ 01:10:54
URL: http://michaelaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0