, en enorm jävla saknad

min kropp är fylld av en massa jävla känslor och jag vill just nu stå högst upp på ett berg och skrika ut allt,jag vill få ut allt och bara spola tillbaka tiden men jag vet endå att de inte går och de gör mig ännu mer argare och ledsnare. ett stort jävla tomrum som bara ekar efter dig,min älskade! jag skulle göra allt tusen gånger om bara jag fick se dig engång till ,de ända jag ser framför mig är dig när du ler och sitter vid köksbordet och skrattar åt nått dåligt skämt du just dragit,jag vet att jag inte ska spola tillbaka true colors hundra gånger och fälla en massa tårar men jag gör de endå,på något sätt mår jag bättre utav de och de känns bättre efteråt fast de inte borde de för du är ju inte här.kan inte förstå vilket jag aldrig kommer att göra,jag tänder ljus och tänker på dig hela dagarna och drömmer mig tillbaka när du tvingade mig att krama dig för att du ville känna kärlek,varför ,varför är det såhär?ingen vet och aldrig kommer jag få ha dig i mina armar igen.

jag kommer ihåg när vi stod i köket och du bad mig att krama dig för att sedan berätta hur kramen va,för att du ville veta hur du kramade och om de va mysigt ,jag va killen och du tjejen du ville få bekräftat att dina kramar va godkända utefall du skulle krama någon kille nångång och kramen inte skulle vara dålig,men egentligen ville du bara ha en kram för att du skulle få närhet som du alltid ville ha, eller den där gången du kom hem från krogen as packad och lag dig i min säng och somnade tätt intill mig och snörvla och slaska i mitt öra och sedan fick ta en massa skit dagen efter från mig,och varje gång vi sågs frågade du alltid om jag fortfarande va förbannad på dig för du lagt dig i min säng,jag va aldrig arg på dig mitt hjärta!fan va jag saknar dig,jag vill att du ska ligga i min säng efter varje fredag-lördag när du alltid va ute och härja på heartan!

saknaden blir allt större för exakt 6 månader sen satt du i min soffa och log och drog dina rövar historier och skämde ut maffe inför kidde, 6månader utan dig och jag förstår fortfarande inte.



du kommer alltid va de lilla extra,
jag älskar dig min ängel ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0