, 23.01

har precis tittat på big brother och de är nu de börjar hända saker, bråk,dom ska packa ihop och åka hem och dom skriker för cigg och redbull men får in choklad och kaffe. haha! de är såhär de ska vara,

Idag när jag kom hem ifrån söderfors va ja jätte trött så jag lag mig och tittade på 127timmar men somnade runt 5 tiden och vaknade kvart över 9,lyckat!  men känner mig fortfarande trött men troligen kommer jag inte att somna så jag ska titta på trassel,duscha och tvinga maffe att spela yatzy först!



Ååh va jag saknar skolan och vårat härliga tjejgäng!♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ge mig ett halv år till med er, och jag skulle vara helnöjd!

2011-02-24 @ 23:53:33
URL: http://nepaa.blogg.se/
Postat av: sanna

skolan saknar jag inte ett dugg, men klassen är grymt saknad!

2011-02-28 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0