mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? skaffade mig ett jobb & en lägenhet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inget nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja,& jag gudmor :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej.
5. Vilka länder besökte du? Inget.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Inget jag kan komma på just nu.
7. Vilken månad från år 2011 kommer du alltid att minnas? Juni&Juli.
8. Vad var din största framgång 2011? att ta tummen ur röven och masa mig till ett jobb
9. Största misstaget? att jag inte gjorde mer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope, har hållt mig frisk
11. Bästa köpet? Iphone.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och en massa saker till lägenheten.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick äran att bli gudmor till världens sötaste Saga.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Oj,Det är nog en del,Men helt klart Proud Mary och folsom prison med Mandy,haha
 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? blandade känslor efter augusti -10.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och inte jobbat bort hela året.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat?haha . nej jag vet inte..
18. Hur tillbringade du julen? På jobbet, och två timmar med syskon + mamma.
19. Blev du kär i år? På vårkanten kanske.
20. Favoritprogram på TV? Idol är ju alltid bra.
21. Bästa boken du läste i år? Iår har det inte blivit någon bok alls tyvär.
22. Största musikaliska upptäckten? -.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En förjävla bra dag.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nää,jag önskar mig aldrig något speciellt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ääh de blev som de blev.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min vanliga gamla stil.
29. Vad fick dig att må bra? Många fina stunder.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? -
31. Vem saknade du? Stephany.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla góingar på Arenan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0