19 december 2011

Kan väl börja med att säga att jag har haft fullt upp med en massa jobb och två festfyllda kvällar med mina vänner,I lördags firade vi Andreas som fyllde år och kvällen slutade med att vi var ute och letade efter Lovisas lilla Leja som sprang bort sen festa vi vidare, Lördagen jobbade jag och senare var jag med min efterlängtade Mandy som jag saknat massor,vi var hemma hos mig till en början och vidare festa vi med lillen & co.

Idag är jag ledig så jag ska umgås med min kära familj i Uppsala & äta julbord och gå på stan en sväng,´ska bli riktigt trevligt! Snart är det julafton med och jag åkte på ett kvällspass med så det blir till att jobba dubbelpass men vid tolv tiden smiter jag hem och myser med familjen innan jag drar tillbaka igen. Nu ska jag göra mig klar för en dag i stan,pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0