nä jag vet inte

idag är de bara en sån dag man bara vill hoppa över iallafall från efter 2,jag har gråtit,grubblat för mycket på onödiga saker och bara mått piss för mitt olyckliga liv, sa jag olyckliga? är jag olycklig eller lycklig? nä jag vet inte.
lycka för mig är väl när man mår som bäst och kan göra lite vad man vill,så vill jag ha jämt! men när jag väl tänker lite på mina framtidsplaner så blir jag glad och vill bara rusa dit,men de går inte, jag står stilla i en väldigt dyster period och vill bara ha lycka,

Nä dags att klippa sig och skaffa sig ett jobb så man kommer någonstans!




vill slänga iväg en riktigt blöt puss till mitt hjärta i eskesta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0