Bakpotatis m skinkröra


en försenad bild på min goda rätt jag gjorde förra veckan.


Bakpotatis i ugn - Skär igenom potatisen och stick hål lite överallt med en kaffel så de blir luft i själva potatisen, Ställ in i ugn ca 50min-1timme ( beroende på hur stor potatisen är).

skinkröra- 3dl creme fraiche , en burk majs , 1 rödlök , 1/2 hackad purjolök , Fin hacka skinka och sedan rör om allt i en bunke,krydda med vitlök,paprika krydda,citronpeppar,vitpeppar,salt,svartpeppar och lite chili! sen toppa med persilja!
Kommentarer
Postat av: Lotta på Bråkmakargatan

Jag tycker om dina bilder på mat, Johanna! Jättebra att du lägger ut recept oxå så man får tips =) Du verkar vara duktig på käk!

2011-04-03 @ 23:20:01
URL: http://lillalottas.blogg.se/
Postat av: Lotta på Bråkmakargatan

Jag tycker om dina bilder på mat, Johanna! Jättebra att du lägger ut recept oxå så man får tips =) Du verkar vara duktig på käk!

2011-04-03 @ 23:20:17
URL: http://lillalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0