22 april 2011

ligger isängen och kan knappt röra mig, i snart 4dagar har min rygg totalt krascha ihop,kan knappt klä på mig själv eller gå fram eller sitta som en normal människa,inga tabletter funkar eller någon salva,dags att ta sig till sjukan snart och se över problemet,har haft ont i ryggen i flera år ,de kommer och går men nu är de nästan värst när man ska behöva fråga någon om hjälp med att klä på sig.. 

helgen blir lugn för mig med tanke på min rygg och ork,jag laddar hellre till sista april men vem vet någon jävel kanske lyckas övertala mig! men nu ska jag ta faith och sion och gå ut,försöka kan man ju!

Kommentarer
Postat av: linn

sv: Aaah, ja det har jag inte gjort än ju! Snart :)

2011-04-22 @ 14:34:31
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: linn

pullan då :( hoppas det inte är nåt allvarligt. Det kan ju vara nån disk som ligger fel?

2011-04-22 @ 14:45:36
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Lotta på Bråkmakargatan

Vart i ryggen har du ont? Du kanske behöver träna den? Finns jätteenkla övningar man kan göra hemma tex rygglyft för att stärka en svag o trött rygg. Fast det gäller ju att man gör dem och jag vet själv hur svårt det är att håll i sånt. Man ledsnar efter ett tag =P. Gå till en sjukgymnast om du inte blir bättre och hoppas den dumma värken släpper snart! Trevlig helg!

2011-04-22 @ 21:27:52
URL: http://lillalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0