, Tisdag

fy på mig och jag borde ha en fet smäll för jag gick aldrig till arbetsförmedlingen.
istället kom min kära Lovisa hit på en fika och massa prat! kanske blir de så att vi tittar på Idol ihop ikväll.
har ätit Thaimat idag och tvättat, har tvätta Robins vita tygskor och nu ska ja slänga in hans Keps.


Skulle vilja städa ut mitt rum och bara kasta allt.haha är så trött på skiten och ja vill bara ha nytt och flytta hemifrån! de vore ju guld.


Saknar mickan också en smula.den jäveln är ju i Grekland och hare bra!
& faktist så saknar ja Mandy med,men hon kommer förbi en sväng ikväll och lämnar en film åt'ma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; åh tack :) på skopunkten köpte jag dem, 399 spänn :)

2010-09-28 @ 17:18:13
Postat av: jessica

det var jag som skrev den där!

2010-09-28 @ 17:18:38
URL: http://jekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0