, Onsdag

haft en super mysig dag på söder idag med mina syskon,vi har varit och klippt oss är väldigt nöjd med min insatts och sedan luncha vi på tacobar .. Vidare och hämta barnen på dagis,har bara haft mys sen vi kom hem och ska fortsätta ha de.. Kungarna går ju lös idag också så de får man icke missa.


Ville bara tillägga att ja är sjukt glad att jag är här för jag tycker inte om Tierp om saknar inget annat än min Familj&mickan.. är så less på sura människor som ständigt gnäller och snackar skit,nej usch!
Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha! Jag tar åt mig. Tack kompis.

2010-10-27 @ 21:25:03
Postat av: Madeleine

okej, tack ska du ha!!!

2010-10-27 @ 23:06:35
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0