, kvällning

Jag råkade somna på soffan runt 5 tiden och sov ända till halv 8 då mamma väcker mig och säger att tacosen snart är klart och att Idol börjar, Så hela familjen & Bobban såklart har myst framför tv;n till Idol och ätit tacos.

Försöker för tillfället att tvinga mandy att tatuera mitt namn på sin axel men hon går inte med på de för hon tycker vi gör slut var o varannan dag?jaja Pottan skulle iaf skriva Joppis på sin höger hand de lilla äcklet !heh


Nej nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta titta på Idol.








"I see your true colours, that's why I love you
beautiful, like a rainbow"

en text jag vill ha för steph.
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja ja hittade den i min byrålåda :D den e jättefin :)

2010-10-15 @ 21:59:54
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0