, Måndag

jag ställde klockan imorse för att jag skulle baka bröd till frukost,jag vaknar sen somnar jag om?
vaknar igen vid halv 11 tiden och vid halv 12 kommer mickan hit,
har varit till aspen och lämnat mina polispapper sen vidare hem på en fika,jannice kom också förbi!
Nu har jag handlat,ska hänga upp tvätten snart sen är det dags för matlagning!Potatisgratäng med fetaost-biffar,stekta kantareller,bea sås och en sallad!Yummi..

Ikväll är det inget bra på tv heller så de sög ju,Jag får bläddra igenom alla filmer och se om jag hittar någon..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad god mat..Önskar jag hade hälften av din fantasi. Ja på måndagar är det inte så mycket på tv, jag följer Hollywood fruarna. // Grannen.

2010-11-08 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0