, En tripp

ut till Mandy blev de på kvällskvisten med danne , Vi har fikat pratat och myst!
jag vill också bo i ett litet rött hus ute iskogen och elda så de blir varmt och mysigt.
funderar nästan på om jag ska våldgästa henne imorgon och kanske titta på en film..

Men ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag är jätte trött men kommer säkert endå inte somna (som inatt) så drygt att bara ligga där och vrida och vända på sig och bli galen på att man aldrig somnar...


Nej nu blir de en dusch och sen isäng..


... Innan jag åkte till mandy





Här är min söta vän Mandy och hon är bra bra bra bra & sötast.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Söööta du :) Jag vill krama om dig hårt!!! <3

Tycker du gör helt rätt i att komma hit imorn & ligga som slashas på min stooora soffa & basta i denna värme jag eldat upp till :)

2010-11-09 @ 23:10:16
Postat av: Leia ♥

Blir det någon film?? :)

2010-11-10 @ 13:21:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0