, Torsdag

Jag börjar faktist bli riktigt stolt över mig själv.
jag jobbar mer i skolan och allt flyter på rätt bra.
klarade muntliga nationella provet idag i svenska B. jag berättade om filmen " The notebook" .
som jag precis har tanka hem för att se. jag älskar filmen och om jag hinner kanske jag kollar på den två gånger.
Idag har jag även dragit en middag på Thai resturangen med Mickan idag. och gjort sabina sällskap en stund på jobbet. och sabina jag hatar inte dig! :) Om ni undrar varför jag säger de är för hon grinade på en fest i helgen över att jag hatar henne (?) haha.

 

Jag ska även försöka leta upp mina papper till svenska C som jag ska kolla igenom och skriva ner lite. så de här kanske kan gå undan och försöka ändra mitt betyg där. lyckat tror man är ganska rökt där.

 

Nu ska jag ta och mysa med mickis innan hon åker hem♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0